Школи педмайстерності «Світоч» ДОЕНЦ

30 квітня 2024 року педагоги Донецького обласного еколого-натуралістичного центру долучилися до чергового заняття школи педмайстерності «Світоч», темою якого було «Проєктна діяльність як засіб реалізації STEM-освіти у гуртковій роботі». Всі доповідачі – Наталія Рикунова, Валентина Костенко, Людмила Березовська та Олена Ставрієцька, намагалися донести до присутніх своє бачення запланованої теми.
Пані Наталія нагадала присутнім про історію виникнення методу «проєктне навчання» та про основні види освітніх проєктів. Зробила акцент на тому що STEM / STEАM-освіта – це сучасний освітній феномен і педагогам необхідно намагатися впроваджувати елементи STEM-освіти на заняттях гуртка. Було запропоновано використовувати в своїй роботі дошку «Живе малювання». Валентина Костенко поділилася своїм досвідом про організацію та проведення шкільного STEM-проекту «Шкільні науки в шахтарській справі». Зробила висновок про те, що навчаючись за цим методом, гуртківці досліджують цікаві та складні питання, отримують потрібні знання та навички, які знадобляться їм в майбутньому. А Людмила Березоовська познайомила присутніх з форматом нового інтелектуального креативного спілкування « PECHA KUCHA» ( ПЕЧА-КУЧА), який було винайдено в 2003 році в Японії. Головний зміст якого чітко і коротко спланувати свій презентаційний виступ на 6 хв. 40 сек. І на останок Олена Ставрієцька запросила на майстер-клас по виготовленню STEM-іграшки «Флексагони». Спочатку ми дізналися про історію виникнення цієї іграшки, а потім почали намагатися створити її. Не у всіх зразу виходило зробити так як треба, але всі дійшли висновку, що це цікаво.
Наталія Рикунова, методист ДОЕНЦ
Догори