“STEM-освіта: практичний кейс та методичні рекомендації”

В українській освіті відбуваються трансформаційні процеси, що пов’язані з реалізацією Концепції Нової української школи, Концепції розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти). Посилення ролі STEM-освіти є одним із пріоритетів модернізації освіти, складовою частиною державної політики з підвищення рівня конкурентоспроможності національної економіки та розвитку людського капіталу, одним з основних факторів інноваційної діяльності у сфері освіти, що відповідає запитам економіки та потребам суспільства.
У зв’язку з цим 19 серпня 2022 року відбувся Всеукраїнський науково-практичний онлайн-семінар “STEM-освіта: практичний кейс та методичні рекомендації”, на якому обговорювалися актуальні питання розвитку та реалізації STEM-освіти в Україні; були презентовані методичні рекомендації з питань розвитку STEM-освіти у закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2022/2023 навчальному році; педагогічні працівники ознайомлені з проблемами та ресурсами професійного розвитку з питань STEM-освіти.
Долучилася до участі в цьому онлайн-семінарі методист ДОЕНЦ Наталія Рикунова.
Догори